středa 5. srpna 2015

UNBOXING #2

Ahoj všichni vítám Vás u mého nového článku :)
Mám tu pro vás Unboxing :) Stránka Moje kosmetika nám nabídla že nám pošle k otestování pár věcí na vyzkoušení a my jim pak na to napíšeme recenzi :) S Péťou máme každá něco jiného tak vám na to i Péťa zítra udělá Unboxing :) Ale nechtěla jsem aby jste čekali třeba měsíc než to budu mít vyzkoušené tak vám aspoň ukážu co jsem dostala. :)
JDEME NA TO!


Začala bych tím jak balíček vůbec vypadal. Odesílali ho v pátek a v pondělí přišel což bylo vážně fajn! :) Kosmetiku jsme tím pádem měli hned. Balíček přišel v takovéhle malé kartonové krabičce.

Teď se koukneme na obsah. Jako první tu byl katalog pro rok 2015. Mě v něm zaujali hlavně dvě věci - tvářenka a balzámová rtěnka. Přemýšlím že si tu rtěnku asi objednám protože vypadá dobře.

Jako další tu je papírek na kterém je napsáno: Milá Ilonko, přejeme Vám příjemné testování. Já sama je jmenuji Karolína ale nechala jsem si to poslat na babiččinu adresu... :D
Potom kartička a jako poslední samotná kosmetika :)

Začnu touhle řasenkou která se jmenuje Orchidea - Řasenka pro výrazné zahuštění a natočení řas. Já jsem řasenku použila v den co mi přišla a musím říct že zatím je fajn. Kartáček podobného typu jsem nikdy neměla ale vyhovuje mi. Ta řasenka udělá takový přirozený vzhled...No ale počkejte si na recenzi :)

Jako další tu mám tužku na oči...Bylo mi jasné že tužku nevyužiji a tak jsem vám ji chtěla nechat na giveaway. Jenže Karolína je trubka a nechala to na sluníčku...Bože. Jsem fakt trouba. :/

Pak zde je brusinkový balzám na rty který je moc hezky vzhledově udělaný a má lehký shimmer. Zatím jsem ho nezkoušela ale vypadá dobře.:)

A jako úplně poslední tu je trio stínů. Ze začátku jsem z nich měla vážně obrovskou radost! Vždycky jsem takovéhle trio chtěla...Ale. Ta pigmenace mě celkem zklamala. No uvidíme... :(

Ale ještě není konec článku!!! Když jsem psala ten můj To do list for life. Psala jsem tam o knize S láskou, Rosie. A lidi mám ji!!! Yay! Koupila jsem si a mám z toho fakt dobrý pocit. Recenze bude po táboře. Ale kniha je zatím skvělá!


No ale tohle už konec byl. :) Doufám že se vám článek líbil!
Krásný den,
Karolína.

12 komentářů:

  1. Tých tieňov je škoda,na prvý pohľad vyzerajú pekne.No a to s tou ceruzkou - nie si jediná,ktorej sa to stalo :D ostatné veci vyzerajú dobre,ten balzam mám chuť zjesť :3
    LelaLeenaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne. Nic jíst nebudeš! Nechci mít otrávenou blogerku na starosti :D Jinak...Aspoň sama nejsem taková trubka. :/ :P

      Vymazat
  2. stíny vypadají užasně
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten balzámek vypadá moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten balzam vyzerá úžasne :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj holky, jakákoli z vás :D Na blogu jsem zveřejnila Emoji Tag, do kterého bych chtěla zatagovat i vás, tak kdyžtak mrkněte a pokud budete chtít, tak ho můžete napsat. Je to na vás, moc ráda bych si ho přečetla :)
    TADYY

    OdpovědětVymazat