sobota 8. srpna 2015

EMOJI TAG

Ahoj všichni tady Kája! :) Tohle je můj poslední článek před tím než odjedu na tábor. Jedu už v pondělí yay! :) Dneska tu mám Emoji Tag který jsem znala jen z YouTube scény zatagovala nás Michaela z blogu http://ifoundmymichelle.blogspot.cz. Řekla ať ho udělá jedna z nás tak jsem se rozhodla že ho udělám. Protože mám čas a Péťa moc...Moc ne. ;) Tak jdeme na to. :) 

O čem Emoji Tag je - stačí vybrat několik smajlíků (tzv. emoji). Stačí jen vybrat ty které používáte, nebo které vás vystihují. Další krůček k tomu aby jste mě poznali ne? :) Tak...Takový lehký začáteční úvod. A snad to všichni chápete... ;)

Jako první tu je tenhle....Tenhle ruka. Jo Kájo. Skloňování... No prostě tenhle emoji ruky. Já tohle gesto dělám skoro furt. Skoro na každý fotce až to je otravný.

Vytlemenej smajlík. Já jsem hodně veselý člověk a dokážu se smát vtipům co nejsou vtipný. Jo přesně já. Ten smajlík zaprvé píšu furt. A zadruhé furt brečím smíchy v reálném životě...Větší "sluníčko" jste podle mě neviděli.
Potom tu je panda. Já miluju pandy. Totálně, nejvíc...Mám osm plyšáků který jsou jako panda, 2 plakátky s pandou...Prostě panda, panda, panda. Panda forevr in maj hart.
Tady rovnou 4 emoji pohromadě. Jídlo. Já nevím kdo ho nemá rád. Jestli mi někdo napíše že jídlo rád nemá. Nechápu vás...Kokosová zmrzlina, pizza, čokoláda,ovoce. Jídlo je jeden z mých nejlepších přátel a nikdy ke mě nemá kecy.
K tomuhle vám snad řeknu jen že musím tleskat pár lidem za to co dělají a jak se chovají. A víc to rozebírat nebudu.
A poslední noty. Chtěla jsem aby to naznačovalo hudbu. Hudbu poslouchám každý den. Miluju zpěv. Miluju když si můžu jen tak pustit písničku a vzpomínat. Někdy u písní i brečím. A prosím že nejsem sama?!
No a to je všechno. :) Takový oddechový článek se hodil ne? Chci zatagovat všechny blogery a blogerky které tento Tag a článek zaujal a budou ho chtít udělat taky. :) 
Ještě poslední den budu ráda když se kouknete na můj YouTube kanál. Nemám kanál o kosmetice (i když něco se tam taky najde) a myslím že by se vám má tvorba mohla líbit :) A třeba taky ne. :D
Tak ahoj! Doufám že to tady beze mě přežije. 
Krásné dny!!!
Kája

4 komentáře:

  1. Maj god, pandy taky miluju, jednou bych je chtěla vidět naživo :3 A ne, určitě nejsi sama, kdo u písniček brečí, taky se k tomu hlasím :D :) Skvělý článek ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Mé tetě v Americe panda žužlala ruku :((((((((((((

      Vymazat
  2. Super článek :-) Pandy jsou roztomilé a taky brečím u písniček. S tím tleskáním, přesně, taky některým lidem tleskám.

    OdpovědětVymazat
  3. Milý článok, ja sama najčastejšie používam toho vysmiateho smajlíka. Dokonca mi pripomína i mňa, keď sa nad niečím poriadne rozosmejem, zvyknú mi až vyhŕknuť slzy. Tiež som taký smejo ako ty, rehocem sa aj na tom, čo nie je vtipné. Alebo keď sa niekto potkne, na tom sa tiež rada zasmejem.
    (Fay)

    OdpovědětVymazat