pondělí 3. srpna 2015

50 faktů o mně

Ahoj všichni!
Hlásí se zde Karolína! :) Vítám vás u nového článku. Jaksi mi došlo že o mě prostě vůbec nic nevíte tak proč vás se mnou neseznámit? Článek bude asi hodně dlouhý protože se ráda rozepisuji. Hehehe.
Tak jdeme na to ne? :)

1.Jmenuji se Karolína Malá, je mi třináct let, narodila jsem se 8.5.2002 (na den vítěství) a jsem znamení býk.

2.Jsem na svůj věk poměrně vysoká (171 cm.) a moje velikost nohy je trochu větší a všem kteří mají 38 závidím... (Moje velikost nohy je totiž 42-43 "jé").

3.Jsem hodně hádavý a tvrdohlavý člověk. Ráda říkám do očí vlastní názory a je mi jaksi jedno jestli to člověka urazí nebo ne. A to je trochu problém protože kvůli tomu mám časté konflikty. Dokážu se hádat do té doby dokud tomu člověku prostě nedojde že mám pravdu. Ale když ji sama nemám ustoupím. Mám taky časté poznámky k něčemu. To moje babička nesnáší protože jí přijde že musím mít vždy poslední slovo. A taky mám...Skoro vždycky.

4.Jsem stydlín. Když lidi znám dokážu se před nimi bavit a dělat kraviny. Ale když jdu například ven s kamarádkou a vezme si sebou ještě někoho a já ho neznám...Skoro nemluvím, jen přitakávám.

5.Blogy jsem měla přibližně tři. Na jeden jsem se patlala s grafikou a pak ho smazala. Na druhý jsem dala jen jeden příspěvek a třetí...Nic na něm není a až do dneška je chudinka sám.

6.Neumím tancovat. Kdyby jste viděli moje tančení říkali by jste si jestli jsem náhodou něco neměla. Snažím se tančení prostě vyhýbat protože to neumím, tancuji jak prkno a nedá se tomu ani tančení říkat. Ale když je tábor vždy s holkama máme kolečko a to mi nevadí.

7.Nesnáším dotýkat se v autobusu tyčí. Je to dost nechutný a hned po tom co z něho vylezu si musím nějak očistit ruce. Vezměte si jaké to je pro mě drama když jim každé ráno jezdím do školy. :(

8.Asi nikdy nepochopím Fyziku. Naučím se na to a dostanu třeba jedničku. Ale jinak? Nechápu to. Nic mi to neříká a něco co v ní probíráme mi přijde totálně nesmyslné a k ničemu.

9.Nesnáším geometrii. Rýsování trojúhelníků, počítání obsahu, přenesení úseček. Ach bože. Matematika sama o sobě mi vůbec nevadí ale rýsovat a počítat ty prokleté tvary! I hate this.

10.Mám hrozně ráda angličtinu. Dá se říct že jsem v ní pokročilá, a nesnáším když někdo něco špatně vyslovuje.

11.Nemám ráda rajčata.

12.Mám až přehnaně velkou fantazii a dokážu vymyslet tu největší kravinu co by jen tak někoho nenapadla.

13.Sedmým rokem budu chodit do dramatického kroužku.

14.Lover MARVELU! ♥♥♥

15.Nejsem typ holek co by nejradši celý den trávili nákupy s kámoškama, seděli ve Starbucks coffe a nebo hledali na internetu ty nejrůznější a nejnovější módní hity. Jsem holka která nejradši prosedí celý den na gauči před televizí a hraje hry na konzoli.

16.Nikdy jsem neměla vztah a nikdy nedostala první pusu. A je to dobře. Je mi 13 tak si v klidu můžu počkat že? A nepočítám pusu u flašky prosím pěkně.

17.Vážně zamilovaná jsem byla do dvou kluků. A oba o to věděli.

18.Měla jsem dlouhé vlasy po zadek ale jednoho dne jsem prostě šla ke kadeřnici a bylo po vlasech. Už nikdy nechci mít tak dlouhé vlasy. Nechci.

19.Baví mě hodně psát. Píšu si různé příběhy a básničky ale zatím to viděl jen můj kamarád.

20.Když jsem na táboře vždy pošlu maximálně dva dopisy. Pardón ale nebaví mě odepisovat no.

21.Prý jsem hodně zajímavý člověk.

22.Miluji filmové maratóny. Jen tak sedět celý den pod dekou, mít u sebe Colu a koukat do počítače...Ach. Skvělý pocit.

23.Jsem milovník Pretty little liars a štve mě že 11.8 se dozvíme kdo je tzv. -A a já 10.8 jedu na tábor.

24.Nehorázně se těším na tábor. Jezdím na ně už od předškoláka. ♥

25.Snažím se dělat ty fakty hrozně zajímavý tak snad vás to trochu baví.

26.Jsem až přehnaně velkej egoista. A myslím to vážně.

27.Rozumím počítačům. A můžu říct že celkem dost.

28.Bydlím na vesnici v rodinném baráku.

29.Bavím se spíš s klukama a upřímně? Je to lepší. Bude to znít trochu ošklivě (a samozřejmě to neplatí na všechny holky), ale kluci nejsou tak falešní.

30.Znám jen dva lidi s kterýma si vážně nejvíc píšu a někdy jsou z toho takový kraviny až se můžu počůrat smíchy. Jeden z těch lidí je Péťa. Ahoj Petruško ♥ :D

31.Teď jsme měnili grafiku na blogu tak doufáme že se vám líbí.

32.Miluju čtení knih. A musím se vám pochlubit! Dneska jsem koupila S láskou, Rosie!!!

33.Patřím mezi lidi s nadváhou a vůbec mi to nevadí. Nejde mi o to kolik vážím ale o to jak vypadám.

34.Nesnáším když mě někdo peskuje za to že jsem na mobilu.

35.Tyhle fakty vymýšlím jen tak z hlavy.

36.Miluji kreslené anime pohádky a anime samo o sobě. Měla jsem jet na Advík ale kvůli mé "šikovnosti" jsem nejela.

37.Líbí se mi v kinech když mají osvícené schody.

38.Nesnáším nakupování věcí pro někoho. Když jsou pro mě nemám problém, ale jako to má být dárek. Jsem u toho protivná.

39.Když si něco umanu ve své skvělé hlavě musím to udělat nebo se aspoň snažit aby se to povedlo.

40.Mám rozepsané asi čtyři deníky a v každém jsou popsané tři až čtyři stránky.

41.Nesnáším moje opupínkované čelo.

42.Nechápu lidi co si kupují některé věci jen pro to že jsou IN a nechtějí vyjít z módy.

43.Nelíbí se mi flaška VOSS. Říkejte si co chcete ale podle mě to je blbost. Je mi jasné že je to ze skla apod. ale my bottle mi přijde mnohem roztomilejší a je plastová. Takže se nemusím bát že se mi rozbije. ;)

44.Přijde mi antimódní nosit legíny a na tom kraťasy.

45.Nemám ani jedno triko/tílko co by mělo výstřih.

46.Mám mastná víčka a hodně...Vážně hodně mě to štve.

47.Martin z kanálu jmenuju se Martin a Shopaholic Nicol jsou nejroztomilejší mamka a taťka na světě. Jo. Vím že nejsou doopravdu příbuzní ale who cares?

48.Podporuji homosexualitu.

49.Zakázala bych cirkusy. Je to podle mě jen týrání zvířat...

50.Doufám že jednou budeme mít úspěšný blog.

Tak. To je konec! :) Doufám že máte aspoň někdo něco se mnou společné a kdyžtak pište do komentářů :)
Krásný den,
Kája

16 komentářů:

  1. Super článok! :D s tou veľkosťou nôh to máme podobné, ja mám 40-41 :D a súhlasím s tými legínami a kraťasami :D a taktiež to máme spoločné v bode 33 :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek.. myslím že je to nejlepší, jak se o bloggerce něco dozvědět
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na dramaták jsem taky chodila ale nebavilo mě to :) super fakty
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Cirkusy bych taky zakázala, a nohu velikosti 38 závidím úplně stejně :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek! Hodně věcí máme společný. Nejsi ty náhodou moje sestra? :D

    http://catherineschon.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Super :) mně vždycky baví psát fakty, protože když je píšu, uvědomím si spoustu věcí, o kterých bych normálně ani nepřemýšlela :D
    Jinak toho máme docela hodně společného. Až an to, že jsem o skoro 2 roky starší a o 10cm menší než ty -,- Ale zase mám nohy 38-39, za to jsem ráda, ale někdy mi to taky příjde hrozně moc velký :D
    Tvrdohlavá a hádavá jsem taky, poslední dobou (oh oh puberta jjjj) to je se mnou fakt hrozný. Před kamarády se docela krotit, ale doma a v rodině celkvoě furt odsekávám, jsem drzá a nenechám si poradit a o všem se musim hádat... Někdy mě to fakt štve.
    S kamarády jsem zvykla dělat kraviny a bavit se, ale potom když jdu s někym cizím nebo je v partě někdo koho neznám, taky jsem potichu a jenom kejvu hlavou, občas něco zamumlám, ale jinak se moc nevyjadřuju. Pak když už ty lidi znám dýl a dělám před nima blbosti, vždycky se ptaj kam zmizela ta stydlivá deniska -,- :D
    Nechci tu psát nějaký dlouihý román, takže tímhle končím. Většinu máme hodně podobnou.
    Tak snad jednou budete mít slavnej blog! Držím palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já jsem taky teď o prázdninách jen drzá v rodině...Ale děkuji za komentář potěšil :)

      Vymazat
  7. Ja mám cca 167 cm a nohy 40-41 a stále rastiem,takže sa celkom bojím,aké budem mať nohy :D tiež rada píšem,ale vie to celkom dosť ľudí.Ináč pekný článok :)
    LelaLeenaBlog

    OdpovědětVymazat
  8. Tak flasa voss je aj plastova a podla mna mi príde odosť lepsia ako my bottle pretoze stoji ovela menej :D Ale tak 100 ludi 100 chuti :D
    ja som sa raz tiez pokusala napisat 50 faktov o mne ale myslela som si, že to ludi nebude zaujímať :D Ale páči sa mi to :) A držím palce nech máte uspesný blog :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Jinak s tou VOSSkou jsem to nevěděla. :) Myslela jsem si že je jen skleněná :)

      Vymazat