středa 12. srpna 2015

Tipy a triky pro horké dny / Tips and tricks for hot days

Ahoj všichni, tady Peťa:)
Znáte to, když je venku kolem 37°C a vy pomalu umíráte horkem? V tom případě tu pro vás mám tipy a triky, které vás zaručeně osvěží.
SMOOTHIE PACKET
Strawberry
Vámi vybrané ovoce dáme společně s ledem do balíčku a necháme zmrazit. Balíček stačí jenom vytáhnout, obsah hodit do mixéru a rozmixovat.


WATER SPRAY
sea
Do prázdné lahvičky od tělového spreje, nebo do obyčejné střičky nalijeme studenou vodu a necháme hodinu v lednici. Takhle budete mít osvěžení vždy po ruce.

SHOWER AT NIGHT
A little pig 😍🐽
Dejte si sprchu před tím, než půjdete spát. Bude se vám lépe usínat a budete osvěžení.

COLD SWIM SUIT 
💙💗💟👌👌👌👑
Dejte si aspoň na hodinu plavky do lednice nebo do mrazáku. Můžete to samozřejmě udělat i s jiným kusem oblečení. Já to ale dělala s plavkama.:)

DRINK, DRINK, DRINK
Say hello to a brand new day!
Dodržujte pitný režim. V tomhle horku je to vážně důležité. Pijte nejlépe vodu, ale pokud vodu nepijete, dělejte si detoxikační vody s ovocem. (Článek na detoxikační vodu najdete níže.)

COLD FRUIT
Sweets
Vybrané ovoce dejte do misky a na chvíli nechte v lednici. Ovoce bude pěkně studené a osvěžující.


Doufám že se vám moje tipy líbily. Všechny použité obrázky jsou z WE♥IT.
Jak bojujete s horkem vy?:)








16 komentářů:

  1. Smoothie si robím každý deň aj dva krát a je to vážne skvelé osvieženie. Ja sa ešte vždy hodím do bazéna v ktorom strávim polovicu dňa :3
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smoothie a bazén, skvělá kombinace!:)
      Děkuji za komentář.:3

      Vymazat
  2. Krásný článek! ^^ Já se sprchuji v létě většinou až 4x! :D To vedro je fakt strašné!

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ja najradšej skáčem do vody :-D Alebo si z obydlia spravím bunker, aby sa doň nedostal ani lúč svetla či závan tepla. :-D
    http://justaddcourage.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný článek, máš pravdu to horko je hrozné. Určitě tvoje typy využiju :3
    https://jackienaughtygirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám různě po bytě dané lavory s vodou a u každého ručníček, že když mi je vedro, tak si přetřu obličej, ruce a nohy chladnou vodou a hned mi je lépe

    Journey To The Victory

    OdpovědětVymazat
  6. miluju smoothie i ovocné koktejly na léto idealní
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, určitě zkusím ten 'sprej' až budu na zahradě úmírat teplem.
    Maybe one day you'll understand

    OdpovědětVymazat