pondělí 24. srpna 2015

Back to school / Wishlist

Zdravím.. tady Peťa!:)
Dnešní článek bych chtěla věnovat školnímu wishlistu. Přes prázdniny jsem nacházela nové a nové věci, které si chci do začátku školního roku pořídit. No a jelikož už jsou prázdniny u konce, mám jen týden na to, si věci koupit. Jsem ráda, že ve čtvrtek jedu na nákupy do Vaňkovky a Olympie, takže si nějaké ty věci (snad) pořídím.


1. Flanelová červeno černá košile. Kousek, po kterém se koukám už nějakej ten pátek. Bohužel, ještě jsem nenarazila na nějakou, která by se mně opravdu líbila a byla by mně cenově dostupná. No uvidíme, třeba při důkladnějším hledání nějakou najdu.:)

2. Kardigan. Líbí se mi ty až po kolena. Nicméně tak dlouhý kardigan není šálek kávy pro každého. Viděla jsem tolik všelijakých, podobných tuctových (víc přídavných jmen nevymyslím? :D) svetříků, které se mi tak nějak nezalíbily. Věřím ale, že nějaký který bude opravdu můj favorit se najde.

3. Džíny. Většinou nosím legíny, ale je na čase si nějaké džíny pořídit. Když vidím skinny jeans nejlépe s vysokým pasem, vždy mám chuť si je koupit. Potom se ale ozve druhá půlka mě, že za tu cenu mě donutí jet domů s pocitem, že mně vystačí ty jedny co mám ve skříni.

4. Sportovní obuv. Hodily by se mi pořádné boty. Protože, když jsem naposledy běžela laťku se svými polorozpadlými teniskami, měla jsem co dělat abych neuklouzla. Marně.

5. Šaty. Nejsou zas tak důležitým kouskem na wishlistu, ale nějaké šaty by se mně určitě šikly. Strašně se mi líbí tyhle. Stačí sice zkombinovat sukni a košili bez rukávů, ale i tak bych je ale ráda viděla ve své skříni.:)

6. Košile bez rukávů. Další košile. Tentokrát je to košile, kterou sice už vlastním, ale modrou a proužkovanou. Tahle je ale bílá s krajkou. Je to můj nejoblíbenější kus z mého wishlistu, protože miluju košile.

A co vy? Máte taky svůj školní wishlist?:)

8 komentářů:

  1. tu košili si přeju už strašně dlouho jenže jí nemůžu najít :( :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci si chceš pořídit.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj pekné veci :D dúfam, že ich všetky zoženieš :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. Já si nemůžu pomoci, ale já košila nenosím na sobě, ale přes sebe :D Vždy si je ovážu kolem boků a jdu...na sobě jsem ji neměla hodně dlouho! :D Sportovní boty určitě jsou potřeba, taky mě čeká jejich koupě. Běhat chodím každý den a navíc ještě na tréningy, takže jedny za rok jsou pro mě málo. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak občas nosím :D Já ty boty potřebuji hlavně na tělák, kde teda hodně běháme.:D
      Děkuju za komentář.:))

      Vymazat