čtvrtek 27. srpna 2015

SHRNUTÍ LETNÍCH PRÁZDNIN 2015

Ahoj všichni tak tu jsem po táboře! :)
Chci vás shrnout celé moje letní prázdniny....Nevím kde začít. Ale jdeme na to. :)

Pro mě platí jedno pravidlo. Every summer has a story. A....Tohle léto tomu nebylo jinak. Vůbec nevím kde začít...*Bože to zní jak kdybych byla celé dva měsíce někde v zahraničí...*
Skončila škola...Moje vysvědčení bylo naprosto mizerné a já přišla zklamaně domů. Mamka to nějak neřešila...Bylo jí sice líto že to dopadlo tak blbě ale...Je to moje chyba. Už od prvního dne prázdnin jsem si začala plánovat dny. Nemám ráda když přes den není co dělat a spontánně napíšu kamarádce. Musím mít den předem jasné kam, s kým a v kolik jdu. První týden prázdnin byl skvělý. Byla jsem furt někde venku, umírala vedrem, nebo prostě byla jen na zahradě s mým psem Carem. Nebylo to nějak zajímavé...Jen jsem neřešila facebook, skype, messenger...Ale hodně jsem ujížděla na snapchatu a instagramu. Baví mě hrozně fotit tak proč se nepodělit o své zážitky???
Taky jsem hodně koukala na obrázky na Tumblr a We Heart It. Nechápu jak někdo může fotit tak krásně.Nebo ty dokonalé inspirační DIY. *ano myslíte si správně....závidím*
Můžete mi vysvětlit jak udělat tak dokonalý drdol? To prostě sakra nejde!!!
No po tom krásném a pohádkovém týdnu si pro mě přijela babička. Ono by to nebylo vůbec špatné...Jenže ona bydlí v Jičíně. Mám tam jen jednoho kamaráda Honzu a jinak nikoho neznám...Byla to nehorázná nuda. Jediná výhoda snad bylo to koupaliště tam...Dva týdny jsem jen seděla na gauči nebo byla u ní v práci. A z té nudy jsem 9. července rozjela blog s mojí kamarádkou Petrou. Takže vlastně musím babičce za tu nudu v Jičíně poděkovat... Ale když se tak zamyslím nebylo to tak "příšerné" jak píšu...Byla jsem v bazénu, v kině na Ant-Manovi....Když si tak vzpomenu. Moje babička bude mít 12. září svatbu a tak jsem s mým kamarádem Honzou (už jednou zmiňovaným) šla shánět věci na tombolu.
-Aby jste to pochopili Honza dělá tombolu se mnou to se nebojte-
Šli jsme do Kauflandu shánět všechny věci (samozřejmě všechno nemáme ale sehnali jsme 25 věcí ze 40 tak dobrý). Náš nákup vypadal takhle - plastové kolíčky, šňůra na prádlo, papírové tácky, Red Bull, 1 toaletní role, 2 nanuky (to teda do tomboly nepatřilo...:D) a vařečku....Upřímně vypadali jsme fakt jako nějaký blbě zařízený pár. :D Taky byla sranda když si koupil jogurt v kelímku a jedl ho plastovou lžičkou na zmrzlinu...Jo byla fakt sranda.
A ještě jsem si vzpomněla když jsme byli u nich a grilovali jsme... Dělali jsme si v zmrzlinovači zmrzku. A místo jahod jsme mi tupci vzali třešně....Který nebyli vypeckovaný...(Samozřejmě mražený třešně). Tak jsme ji mixovali a začalo to divně hučet...Když jsme ji vyndali vypadala fakt jako jahodová. Jenže když jsme ji strčili do pusy byli tam rozsekaný skořápky...A protože nám jí bylo líto (té zmrzliny) jedli jsme to na zahradě a zrníčka vyplivovali do trávy... :D

No. Honza mi odjel, já se nudila a tak mě napadlo jestli kamarádka nechce přijet. Tak jsem jí hned napsala do dvou dnů přijela a byla tady čtyři dny. Musím říct že tolik obchodů jsem snad za ty čtyři dny dohromady neprošla ani v obchoďáku. Koupili jsme si masky, byli si vyzkoušet různé oblečení v Tescu a Kiku (to mi vůbec nevadilo vyzkoušela jsem si spoustu božích věcí a i nakoupila), byla v pizzerii na večeři. Musím říct. Lituji zbytečně vyhozených 40 korun za tu masku...Byla přesně na to co jsem potřebovala ale maximálně to tu pleť vyčistilo nic víc... No co se dá dělat.

Bože já si celé dva měsíce myslela jak mám nezajímavé prázdniny ale když to tak vezmu...
Taky jsme celý týden hlídali mého nejmilovanějšího bratrance kterému jsou tři. Je to sice ďábel ale roztomilý a nejňuňatější. Ale je pravda že někdy opravdu hodně zlobil. A taky dostal na zadek...Ale co. Ten jeho obličejík je stejně boží. :D :)

No a potom jsem jela domů a byl tábor.
Jako každý rok bylo to skvělý...Na ten tábor jezdím už 6 let. Každý rok mi přijde jak kdybych tam byla poprvé i když tam každého znám. Rok od roku jezdí nový a nový lidi. Hrají se nové a zároveň staré hry, je stezka odvahy....Na táboře jsem se sblížila s Máňou a Táňou...Jsou to dvě sedumnáctileté slečny ale i tak mi rozumí ve všem. Táňa je knihomolka... Na táboře jsme se den co den bavili o filmech, knihách, shipovali jsme páry které spolu vlastně vůbec nejsou. A Máňa je sluníčko které jsem vždycky rozesmála i když jsem řekla úplnou blbost. Ani nevíte jak mě mrzí že jsou ode mě tak daleko...Ale uvidím se s nimi 25. září. A chci být hlavně s nimi. Protože už jen když to píšu se mi po těch dvou prdlinách stýská.
Nechci se tu tolik rozepisovat...Tak se můžete kouknout na můj desetiminutový sestřih z celého tábora : https://www.youtube.com/watch?v=YPNONJlPH14
Ta trojička jsem samozřejmě já, Máňa a Táňa.
No...
Teď už zbývá jen blbých šest dní do začátku školy kterou z plné duše nesnáším.
Ach jo...Když to tak shrnu...Byli to ty nejlepší prázdniny co jsem kdy měla. Užila jsem si je..Někdy je fajn si to takhle hezky sepsat a udělat si jasný přehled.
No díky že jste si to přečetli. :)
Budu ráda když mi napíšete jaké bylo vaše volno. :)

8 komentářů:

  1. Bavilo ma to čitať až do konca :-D tie drdoli ani ja nerada si robim lebo stale mi to nejako inak vinde tak si len vyzehlim vlasy a idem ;D tiez som si uzila leto naplno a bude mi chybat a tesim sa uz na bud. Leticko *^*
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář a ty drdoly nechápu :( :D

      Vymazat
  2. já na táboře ještě nikdy nebyla :D ale měla jsi hezké prázdniny. já toho moc nedělala, až na to že jsem zažila nejlepší dovolenou v životě se "zamilováním" :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý článok - vážne som sa pobavila :D

    Pozývam Ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, je vidět, že jsi se letos fakt dobře bavila :)

    OdpovědětVymazat