neděle 2. srpna 2015

L'Oréal Paris/ Sunkiss Jelly

Ahoj všichni! Omlouvám se, že dlouho nevyšel článek ode mě, ale neměla jsem čas ani náladu. Každopádně jsem tu s novým článkem a to s recenzí na zesvětlující gel Sunkiss Jelly od L'Oréal Paris. Produkt jsem zakoupila v drogérii DM a to za 109 Kč.























Začneme aplikací, která je podle mě úplně jednoduchá. Můžete si totiž zvolit jednotlivé pramínky, které chcete zesvětlit. Já se rozhodla pro konečky.
Gel nanesete na vlasy a necháte uschnout na slunci, nebo je vyfénujete. Rozdíl vidíte po 2-3 použití.





+ Pěkná vůně
+ Snadná aplikace
+ Cena do 150 Kč
+ Šetrnější než barva
+ Neničí vlasy

- Obsahuje peroxid vodíku
- Nepůsobí na obarvené vlasy



Skvělé je, že nepotřebujete nic víc než vaše prsty, fén, nebo sluníčko. Taky se mi líbí, že vaše vlasy vypadají přirozeně, prostě jako zesvětlené od sluníčka. Někde jsem četla, že dodávají trochu nazrzlý odstín. Já mám od přírody trochu nazrzlé vlasy, takže mi to ani nevadí.:D 

Výsledek po 5 použití. 

Teď v létě mám nazelenalý vlasy po chloru, jde to tam hodně vidět.
Chtěla bych se vás zeptat, máte nějaké tipy na tenhle problém?:)


9 komentářů:

  1. Díky za tuto recenzi, něco takového hledám už delší dobu, super výsledek i cena :).

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, to je aké skvelé?! :)
    Vďaka za recenziu :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sunkiss jsem vyzkoušela hlavně proto, že jsem nechtěla vlasy ničit barvou. Určitě je to o hodně šetrnější a lehčí způsob. Od přírody mám vlasy světle hnědé a po použití mi jdou opravdu do blonďata a ani se mi nechtělo věřit, že to vážně funguje :D Skvělý článek :)
    Michelle, ma belle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, taky se mi to zdálo jako blbost, ale funguje to skvěle.:)
      Děkuji za komentář.

      Vymazat
  4. Taky mám doma, zkoušela jsem to na ombré, ale zatím jsem si zesvětlení moc nevšimla... Ale nevzdávám to, asi to mým vlasům bude trvat déle;D

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem na tento výrobek spot a zaujal mě :) Chci do budoucna určitě vyzkoušet :)
    bodyfitness-lifestyle-cz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám černé vlasy, takže by na mě asi moc nefungoval :) Jinak na něj slyším skoro samou chválu

    OdpovědětVymazat