pátek 31. července 2015

HAUL

Ahoj všichni tady zase Karolína (Péťa trochu nestíhá ale článek od ní čekejte brzy!). Dneska jsem si pro vás připravila haul. Haul dělám (teda píšu) poprvé v životě, ale objevilo se mi pod rukama pár zajímavých kousků tak proč vám je neukázat že? :) JDEME NA TO!
Asi jako první začnu oblečením.
Jako první zde mám toto triko z Takko fashion. Triko je ve velikosti S. Hledala jsem tam tam i XSko jenže nebylo. Triko je trochu větší ale je to účel. Moje normální velikost je M ale to mi bylo nehorázně velké.Na triku je krásný ananas s květinou a pod ananasem je napsané I was made for sunny days (nápis je růžový nevím jestli je na fotce dobře vidět tak to radši píšu.) Rukávy jsou ohnuté naschvál a tento malý nenápadný "doplněk" se mi na trikách líbí.
Triko stálo 119 Kč, koupila jsem ho v Pelhřimově, jsou dostupné dvě barvy - bílá/lososová.

Jako další zde mám tílko které je z Kiku. Tílko je moc hezké, líbí se mi kombinace zelinkavé s bílou. Protože můj šatník neobsahuje skoro žádná tílka kromě jednoho musela jsem si prostě nějaké koupit. Navíc jsem potřebovala i tílko na tábor abych se tam nepekla a tohle je dokonalé. Je trošku delší a je hodně na tělo...Na to si budu muset bohužel zvyknout. Velikost je 36.
Triko stálo 98 Kč, koupila jsem ho v Jičíně v Kiku,jsou dostupné tři barvy - zelená+bílá/černá+bílá/šedá+bílá, tílko je lehce průhledné

 Poslední kus oblečení je toto vínové triko s tříčtvrtečními rukávy. Tuhle barvu naprosto miluji. Je to nádherná barva. Triko je hodně natahovací ale také na tělo. Koupil jsem ho v Kiku, velikost 38. Je to další kousek do mé "táborové edice" který se bude skvěle hodit. 
Cena je 99 Kč, koupila jsem ho v Jičínském Kiku, dostupné tři barvy - vínová, šedá, tmavě modrá

Pak zde mám tento ochranný sprej na vlasy proti horku. Dlouho jsem nějaký hledala ale vždy se pohybovali okolo 150 Kč a výš a to se mi prostě tolik dávat nechtělo. Nedávno jsem zašla po hodně dlouhé době do DM a našla tam tento od Balei za 60 Kč. Řekla jsem si proč to teda nezkusit. Sprej je do 200 stupňů. Já si vlasy žehlím na 180 takže mě to bohatě stačí. Zajímavé je že název je Trend It Up a zbytek (kromě slova Spray) je napsaný německy. Nebojte se na druhé straně je napsaný český návod. :) Také je výhoda že uzávěr se pro otevření musí otočit takže se nemusíte bát že by se vám sprej vylil v tašce. :) Krásně voní.
Cena je 60 Kč, Seženete jen v DM, 200 mililitrů

Další tu mám tuto malou, nenápadnou lahvičku která v sobě ukrývá antibakteriální gel na ruce. Gel může někomu hrozně smrdět ale já miluji různé chemické vůně takže já si ho nemůžu vynachválit. Gel obsahuje 45 gramů atenolu. Gelu stačí opravdu malinko aby jste ho rozetřeli po celé části rukou.
Cena je +- 36 Kč, od značky Balea, seženete jen v DM, 50 mililitrů

Pak vám zde ukážu dvě masky. Začnu touhle od Nivei. Popis této masky:
Čistí póry do hloubky a efektivně bojuje proti pupínkům a černým tečkám
Zabraňuje vzniku nových nedokonalostí pleti a celkově pleť zmatňuje
Pleť je hloubkově vyčištěná, hladká a matná
Bohužel já jsem ještě masku nezkoušela takže vám k ní nic neřeknu. Ale moje kamarádka Eliška která má také problematickou pleť ji už měla tak jsem se jí zeptala.
Eliščina odpověď: "Maska mi pomohla od pupínků na bradě a na čele, ale černých teček na nose moc neubylo, maska není hutná, dobře se roztírá".
Cena se pohybuje okolo 35 korun, koupila jsem ji v Jičínském DM, barvu má mentolovou

Pak zde mám už jen půlku masky protože 1 část už jsem zkoušela, Tato maska je od značky Garnier. Maska je samohřejivá a měla být na tři minuty. Masku jsem nechala o dvě minuty déle aby měla lepší působení. Maska je se zinkem a měla by uzdravit póry. Bohužel mi s obličejem nic neudělala. Je strašně hustá a smrdí. Nevím. Mě nepomohla ale třeba někomu vyhovuje. 
Cena 39 Kč, koupena v Jičínském DM, barva světle zelená až do bíla 

A jako poslední zde mám tuto krásnou, květinovou čelenku. Koupila jsem ji někde u vietnamců v Jičíně. Květinové čelenky mám už dvě ale z Ebay a tak jsem byla ráda když jsem na ní narazila i v ČR. :) Cena je 29 korun.

No. Když jsem s kamarádkou fotila to oblečení povedlo se jí zachytit pár vtipných momentů. Řekla jsem si že by ode mě bylo sobecké a nefér kdybych vám tak úžasné momenty neukázala. 
Přeji příjemnou zábavu.


No a to by bylo asi všechno,
krásný den
Karolína.

14 komentářů:

  1. Jéééj :D to tričko s ananásom mám tiež :D krásne veci :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko s ananásom je vážne super!:D pekné veci :)
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. tá čelenka kvietočkovaná je super, to tričko s ananásnikmi je super, a tá predposledná fotka je super! ♥
    inak pekný nadpis blogu a ten pohár starburcks *-*
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky cením si toho protože grafiku jsem dělala já :)

      Vymazat
  4. Super článok :3 To vínové trištvrťové triko je super :)

    azraelkaslife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Woow vše vypada úžasné a tu čelenku bych si chtěla koupit
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To tričko s ananasem je boží! ^^
    Super článek! :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat