pondělí 27. července 2015

TO DO LIST FOR LIFE




Ahoj všichni máme po víkendu a já se vám hlásím s novým článkem! :) Nebojte fotočlánek z Jižních Čech bude ale zatím nemám sestříhané a nahrané video tak to nechci rozdělovat na dva články ;) 
Tenhle článek mě jen tak napadl když jsem jela v autě a koukala se z okna na pole...Upřímně? Tenhle článek jsem u nikoho neviděla, koukala jsem se i na Google jestli to ještě někdo nedělal. Ale pokud má někdo taky podobný článek tak se ním (a to vám můžu slíbit) neinspiruji protože...Jak už jsem řekla vymyslela jsem si to. :) No a co to vlastně je? V překladu to jsou věci/činnosti co by jste měli/chtěli udělat do konce života. To do listy si píšu na normální život (třeba v mém případě si dělám to do listy do školy). Tak asi jdeme rovnou na to ne? :) 

1.Mít v osmé a deváté třídě vyznamenání. 

Tohle je pro mě oříšek....Nejsem jedničkář ani dvojkař ale trojkař. Moje vysvědčení v sedmé třídě mělo dvě trojky...A já se rozhodla že s tím něco musím udělat nebo se nedostanu na střední školu. Mám i takovou motivaci. Moje mamka mi řekla že jestli mi bude vycházet v osmé třídě na prvním pololetním vysvědčení vyznamenání pokusí se mi koupit k Vánocům můj vysněný Canon EOS 700D.
Takže upřímně? Jsem na sebe zvědavá.

2.Přečíst knihy

Tohle asi vyznělo trochu divně. :D Ale myslím tím přečíst knihy - 
S láskou, Rosie
Girl Online
Příliš mnoho Kateřin (dostala jsem se jen do půlky protože mě to totálně nebavila)
Ten kdo stojí v koutě
Tyhle čtyři knihy si musím prostě jednou koupit a přečíst si je. Už hrozně dlouhou dobu mě lákají ale furt se mi do nich nějak nechce. 

3.Jít na koncert

Moc bych chtěla na koncert Lany a Eda...Je to mé velké přání. Moje dosavadní koncerty byli Michal David, Ewa Farna a Kabáti..."jéj". Neříkám že bych si koncert neužila. Ale když jsem viděla videa z koncertu Lany/Eda. Bylo mi jasné že jednou je naživo vidět prostě musím.

Bože nemilujte ty dva cukrouše ♥
4. Podívat se do zahraničí

Konkrétně tím myslím Ameriku, Londýn, Francii a znova do Afriky. Ano píšu znova. Minulý rok jsem jela s rodiči v dubnu do Zanzibaru a na sto procent bych jela znova. :) Do Ameriky bych chtěla třeba na měsíc, do Londýna na týden do Francie klidně jen tří denní "zájezd" a do Zanzibaru zase na dva týdny! :) Miluji cestování do jiných zemí (i když ty 3 hodiny do Jižních Čech v autě byli příšerné). Ale letadlem. Miluji letadla. :D 


5.Dodělat můj Wreck This Journal

Wreck This Journal mám přes rok (v angličtině) a některé úkoly mi přijdou buď totálně divné nebo totálně nudné. Ale musím ho dodělat. Nemám v něm ani půlku a zbývá mi ještě nespočet stránek. Pokud by vás zajímali moje WTJ výplody koukněte na můj YouTube kanál : Karolína Malá. Můžete se kouknout co v něm dělám a jak ho tvořím. 

6.Jet na Ambroziádu 

Pokud někdo nevíte o co jde je to letní tábor který je rozdělený na čtyři sekce a každá sekce má něco okolo osmi turnusů (taneční,filmová,herecká a muzikálová). Já bych moc ráda jela na hereckou nebo filmovou. Hraji sedm let divadlo tak vám je asi jasné proč hereckou a filmovou protože se tam učí práce s kamerou, střihem a dabingem. Tenhle rok měli i tábor v Chorvatsku ale to mě nějak extra nelákalo. Bohužel nevím jestli se tento sen splní. Už šestým rokem jedu na můj nejmilovanější tábor který je na Máchově Jezeře. Jsou tam ti nejlepší lidi že bude asi těžké je opustit.

7.Buď si předělat pokoj nebo si zařídit vlastní byt 

Už dlouho toužím totálně předělat celý pokoj na tzv. Tumblr pokoj. Koukám se hrozně často na různé DIY do pokoje, vybavení do pokoje....Těm lidem tak závidím. Světýlka, obrázky na stěnách, krásné stoly. Ach...Vraždila bych pro to. Jenže si vezměte kolik by to stálo. Přemalovat stěny, koupit nový stůl a skříně...Ale co. Stát se může vše. ( I když v blízké době to je blbost protože žijeme jen z mamčiného platu a máme velký barák který sama musí platit). Pokud by se to nepovedlo chtěla bych si aspoň zařídit byt. Krásné byty mě naprosto fascinují a když vidím to zařízení některých YouTuberů slintám. Je to krásné, nádherné dokonalé. 


8.Skočit z mostu

Prosím vás doufám že jste to nepochopili jako sebevraždu! :D Mám nehorázný strach z výšek ale chtěla bych ho překonat a skočit z toho mostu na Slovensku. I když. Když jsem viděla videa YouTuberů mám celkem strach. Ale...Třeba to jednou zvládnu :) 

9.Jet na koni 

Mám velký respekt z koní. Jsou to velká zvířata a obdivuji všechny co na nich jezdí. V Jižních Čechách jsem koně vedla, česala ho a objímala jsem se s ním ale když se mě paní zeptala: 
Nechceš se svést?
Musela jsem říct ne. Bála jsem se. Hrozně. Když jsem ho česala, vedla a mazlila se s ním cítila jsem se dobře. Ale při té otázce jsem se začala klepat a červenat.


10. Zvládnout s Péťou do konce roku minimálně 50 GFC na blogu

Když jsem psala nedávno do blogových skupin příspěvek typu: Nechce si někdo založit blog? Ozvala se mi jen Péťa. A upřímně? Jsem ráda že se ozvala jediná. Je to ta nejlepší spolupracovnice (bože to zní moc dospěle :D) kterou jsem mohla mít. S Péťou jsme si rozuměli už od začátku. Vždycky jsme se domluvili na článku který kdo a kdy vydá....Ještě jsme se kvůli blog nepohádali a věřím že se to nestane. S Péťou jsme si řekli že chceme blog. Ale ne na dva měsíce ale blog nejmíň na rok. Prostě nadlouho. Podle mě (i když jsme začínající blogerky) to jednou někam dotáhneme. Komentáře od vás jsou zatím (doufám že budou i nadále) jen pozitivní. Objevili jsme se i v TAGu blogy na hromádce, dokonce jsme byli i zatagovány. Obě jsme z toho měli velkou radost.
Podle mě těch minimálně 50 GFC dáme. :) 



11. Udělat giveaway

Jednou chci udělat giveaway. Tyhle soutěže mě fascinují. Hodně se jich zůčastňuju. Ještě jsem sice nikdy nevyhrála ale vždy jsem to přála výhercům. Giveaway jsou úžasné. Obdivuji už jen ty lidi kteří je dělají a snaží se za něco odměnit svoje milované fanoušky. A chtěla bych ji jednou taky udělat. Jen vám na ní ještě něco našetřit ať máte úžasné ceny!!! :) 


No. To je asi prozatím vše...Určitě mě časem napadne víc přání. Ale zatím mi to stačí.
Přeji všem krásný den a doufám že vás článek bavil!
Karolína



11 komentářů:

  1. giveaway budu dělat taky , a na koncert bych strašně chtěla ^^ jinak zajímavý článek ! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. "Skočit z mostu" mě docela pobavilo :D Znělo to poněkud jinak, než to bylo myšleno.. já chci hlavně dostudovat. To je můj největší cíl pro celý svůj život a dokud si nebudu jistá, že se se svým stávajícím vzděláním budu schopna uživit, nepřestanu chodit do škol :) Hned na to navazuje můj druhý cíl -> najít si byt či dům ve Španělsku a začít tam žít, najít si práci... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý nápad na článok :D Prajem ti aby si si to všetko splnila :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. článek byl velmi zajímavý , doufám že se ti vše splní
    teina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. máme podobné plány :D já si říkala že v osmé chci taky vyznamenání ale matematika no..tak snad se to tobě podaří :) máte super blog! tak se stávám pravidelnou čtenářkou :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že začátku chci poděkovat za nás obě a zadruhé přeju ti aby jsi taky měla vyznamenání :)

      Vymazat
  6. Moc bojím výšek, ale taky mě láká bungee jumping. Asi proto, že mám ráda adrenalinové sporty:D Jinak rozhodovala jsem se jestli si koupit knížku Hvězdy nám nepřály nebo právě Příliš mnoho Kateřin. Asi jsem udělala dobře a koupila jsem si Hvězdy nám nepřály, se kterou jsem hodně spokojená (y)

    AdriMayari www.sszsn.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat