čtvrtek 23. července 2015

CO SE DĚJE?

Ahoj všichni po dlouhé době se tu zase hlásím. Já. Karolína. Asi víte že na blogu teď dlouho nebyl článek (kromě tagu)... A chci vám tady říct proč, co se děje a všechno ostatní. Tak jdeme na to.
Začala bych tím že jsem na blogování neměla čas. A to opravdu... Minulý týden jsme od 8 ráno (ano musela jsem vstát každý den v 7) do takové jedné hodiny hlídali mého tříletého bratrance Filipa. A to vám je jasné že tam článek nenapíšu. Filip je hodně rozdováděné dítě ale je to můj miláček. Je to trošku čertík ale mám ho nadevše ráda i když za ten týden byli chvilky kdy to s ním bylo opravdu špatné. Pokud máte malého sourozence (já mám tedy bratrance) asi víte že to není žádný med. No...A já jako skvělá "chůva" dětí která mrňousky miluje jsem si s ním furt hrála, lítali jsme venku, jedli spolu, koukali na pohádky apod... Hned po tom co jsme dohlídali jsem jela s babičkou do práce kde zaprvé není Wifi a zadruhé tam musí být klid. Babička vždy pracuje do nějaké šesté hodiny. Potom jsme tam uklidili, jeli na nákup nebo jsme byli grilovat. Vždy jsme se vrátili okolo sedmé/osmé hodiny. Ano to bych si klidně článek mohla napsat. Ale jak to udělat když jsem do začátku srpna u babičky a nemám zde vlastní počítač? Nijak. Přijedeme domů, uděláme večeři a babička jde na její notebook na kterém si pracuje. V 21.30 jde z něj, kouká na televizi a šup je 22.30 a jde spát. Upřímně? Já se snažím dělat články hezky a kvalitně takže mně by hodina na napsání rozhodě nestačila a navíc fotit v 21.30 v noci, nahrát to do počítače, upravit a pak až napsat článek? Ne. O víkendu jsme jeli já, babička a děda k nám do Krkonoš kde jsme byli na víkend. Ten víkend jsem byla s kamarády protože se s nimi uvidím a po táboře který končí 20. srpna... Tak snad pochopíte že chci být taky s přáteli. No. Teď tu máme tenhle týden. V pondělí jsem teoreticky článek napsat mohla ale nebyl nápad. V úterý nebyl čas... Ve středu jsme byli na návštěvě u kamarádu celý den v bazénu (buďte v 50 stupních doma...) a večer jsme grilovali. No a dneska je čtvrtek a já vám zde píšu moje problémy ve 13 letech... Zítra (v pátek) jedeme do Jižních Čech kam se opravdu, ale opravdu těším. Pokud nám vyjde počasí (doufám že ano!!!) chceme jet do lomu kde je (podle té paní co nám říkala) krásně čistá tyrkysová voda!!!! Bože to by byli krásné fotky! (ano takhle opravdu uvažuji...jen o fotkách). Upřímně? Pokusím se tam co nejvíc fotit a točit. Sestřih bude na YouTube a článek s fotkami uvidíte zde. Budeme tam do pondělí tak když tak můžete sledovat můj instagram (karolmala15) kde uvidíte aspoň trochu fotek. Takže ode mě určitě do pondělí nečekejte články protože Blogger na androidu...TO JE HRŮZA.
No. Teď se přesunu k srpnu. 10. srpna jedu na tábor na Máchovo Jezero kde si nikdy neberu mobil, foťák apod...Vracím se 20. srpna ale i když článek bude mít minimum fotek určitě takové shrnutí bude. Tím pádem asi chápete...Budou články od Péti. :)
No a...To je asi všechno. Doufám že to teplo nějak zvládáte. Já jsem zavřená v paneláku s mým džusem od Relaxu, koukala jsem na nový díl mého oblíbeného seriálu a balila na "dovolenou".
Mějte se krásně!
Karolína

Žádné komentáře:

Okomentovat