pátek 10. července 2015

Červnoví oblíbenci 2015


Ahoj všichni!

Se začátkem července tu pro vás mám článek o produktech, které jsem si oblíbila za minulý měsíc. Sice jsem toho moc nenakoupila, ale i tak se nějací favoriti našli.


Jako první oblíbený produkt je balzám na rty Baby Lips od značky Maybelline. V celém světě se tyhle balzámky hodně proslavily a tak jsem si ho před delší dobou rozhodla koupit taky. Já si ho koupila v odstínu Pink Punch. Balzám je lehce pigmentovaný, jak můžete vidět na třetí fotce. A to jsem čekala že pigmentace bude téměř nulová. Hydratace mě bohužel trochu zklamala. I přes to jsem ho sem dala.:)


Další věcičkou je sprchový gel od značky Kneipp. Překvapil mě svou naprosto ohromující vůní grapefruitu a maracuji. Tyhle tropické vůně mě lákájí téměř ve všem. Po použití zůstává pokožka jemná a svěží po celý den. Určitě plánuji dokoupit další gely od téhle ne moc známé značky. Doporučuji opravdu všem!:)



Batiste. Podle mě nejlepší suchý šampon (co se týče výdrže), který je u nás dostupný. Má úžasnou tropickou vůni kokosu. Vlasy odmastí ale nevysuší. Co dál bych k tomu napsala.. Je praktický na cestování. Dá se sehnat jak v malé tak ve velké variantě. Za mě 1. místo v žebříčku suchých šamponů.



Moje oblíbená věc v létě! Opalovacích krémů (mlék, olejů) jsem prostřídala opravdu hodně, ale konečně se mi podařilo najít krém, který se skvěle roztírá, je voděodolný a nevysouší pokožku.

Doufám, že se vám článek líbil.
-Petra

6 komentářů:

  1. Teď jsem na ten Batiste psala recenzi. :D Přímo ho miluji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Opalovacích krémů jsem také vyzkoušela hodně, ale u mě vyhrává vždycky nějaký speciální na předpis, protože se spálím, i když se pořád mažu 50tkou.
    V létě určitě ráda cestuješ, můžeš se kouknout ke mě na pár rad ohledně cestování :)
    http://journeytomyvictory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je potom špatný no.. Mně zatím vyhovuje tenhle od Astrid.
      Určitě se kouknu!:)

      Vymazat
  4. Miluju baby lips, a tenhle je moc krásný.. Mrkni na muj blog a třeba se můžeš přihlásit jako pravidelný čtenář..
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat