sobota 11. července 2015

UNBOXING

Ahoj všichni tady Kája! :)
Vítám vás u dalšího článku. Ze začátku chci hrozně moc poděkovat za ohlasy u mého minulého článku. :) Dneska vám ukážu unboxing na vaky ze stránky www.wayfarer.cz... Řeknu vám tady jak to šlo s objednáním, zda jsem spokojená, a ukážu vaky. :) Tak jdeme rovnou na to ne? :)

Takže ze začátku. Pokud obchod wayfarer neznáte. Je to normální český internetový obchod s dámskými a pánskými věcmi. Od vaků přes sluneční  brýle, dál trička, šaty, sukně, doplňky a další věci. Obchod wayfarer je podle mě proslavený hlavně vaky. Mají tam nespočet vaků a myslím že aspoň 1 by se vám líbil. Já hledala vak který se bude líbit mně, bude originální a nebude ho mít každý.Když hledáte vak je opravdu těžké najít nějaký který nemá defakto každý. Ale já jsem našla dva a na nikom jsem je ještě neviděla tak aspoň si přijdu originální (jééé). Mně samotné se líbí a vím že to asi nebude šálek kávy každého ale nepiště mi prosím že jsou ošklivé apod... :) Já jsem s nimi spokojená a splnili mé očekávání. :) Ze začátku musím wayfarer pochválit za to že jak vaky vypadají na ilustračních obrázcích, tak tak vypadají i ve skutečnosti. :) Což je super protože to není jako některé vietnamské obchody s oblečením kde se těšíte na další skvělý kousek do šatníku a ve finále to vypadá jako záclona... :D Dál pak cena. Cena u všech vaků je 149 Kč což mně osobně nepřijde hodně. Podle mě ta cena je v takové normě. :) Akorát poštovné je 90 korun což je v pořádku ale nevyplatí se to při koupi 1 vaku. To máte ze 149 Kč na 239 Kč. Já si vaky kupovala dva a moje cena i s poštovným byla 397 Kč. Chtěla jsem si koupit něco nad 500 abych měla poštovné zdarma jenže se mi tam pak už nic nelíbilo natolik že bych to vážně "potřebovala" a chtěla. Nové vaky přidávají velmi často a všechny jsou svým způsobem pěkné. :) Zde máte obrázek v jaké obálce vaky přišli (šmouhy na druhém obrázku nejsou šmouhy ale vyretušovaná adresa. :D)
 Zevnitř obálky jsou jen vaky nic víc, nic míň. :) Asi vás už zajímá jaké vaky jsem si teda vybrala co? :D Nebudu vás dlouze napínat koukněte se :)
Vaky jsou z materiálu (cituji jak to mají na stránkách): nekrčivého materiálu podobnému šusťáku.
Nemyslete si ale že jsou nepromokavé. Jsou promokavé! :D Vaky mi přijdou úžasné. Oba se mi nehorázně líbí. Původně jsem si taky chtěla koupit jen jeden jenže jsem se nemohla rozhodnout mezi těmahle dvěma tak jsem koupila oba... :D Budou se mi vážně hodit. :) Vejde se do nich hodně věcí a jsou malé. Budu je brát do města, na koupaliště a hlavně si jeden vezmu na tábor. :) Ale musím říct že jak nemají kapsy tak je někdy těžké když máte naházené různé věci ve vaku a začne zvonit telefon ho najít :D Ale co už.... :) Šňůry netahají a ani nedřou. :) Vaky přišli za 2 dny jak je napsáno na jejich stránce dodání do 48 hodin. :)
Takže abych to shrnula pozitiva a negativita:
+ cena
+ kvalita
+ vzhled
+ ilustrační obrázky odpovídají vzhledu vaku
+ doba dodání

- snad jen ten materiál který se mi moc nezdá

Tak to by pro dnešek bylo všechno :) Doufám že se vám můj článek líbil a nebyl moc nudný. Pokud máte se stránkou nějaké zkušenosti napište do komentářů!!! :)
Krásný den,
Karolína

17 komentářů:

  1. Taky jsem na ty vaky pokukovala, možná neodolám a nějaký si objednám :D
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi půl roku jsem si furt říkala že ne a ne a ne...No a nakonec. Prostě jsem musela. :D

      Vymazat
  2. Taky mám v plánu si pořídit vak, hlavně na basket. :) Moc hezké. :)

    OdpovědětVymazat
  3. já bych asi nejdřív hledala po ebay, jestli tam nemají levnější, ale jinak jsou pěkné :) poštovné mě často odrazuje a pokud někde nemají osobní odběr, tak většinou ani neobjednávám, pokud je ta částka za poštovné tak vysoká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci riskovat ebay. Kupuji vždy jen od ověřených prodejců .:) Každopádně tvůj strach chápu :)

      Vymazat
  4. Nádherné motívy :O ale aj tak ešte asi na vak nie som pripravená, lebo keby som v kabelke nemala bočné vrecká, nenašla by som tam vôbec nič :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dobrý i jen jako do školy na tělocvik nebo na kroužek :)

      Vymazat
  5. wow!:OO ty motivy jsou fakt super:) i článek! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už vaky na této stránce obdivuju hezkých pár měsíců, ale pořád se ne a ne rozhodnout, jestli si nějaký koupit, nebo ne.. :D
    Každopádně ty jsi si vybrala krásné a originální kousky! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jeden vak z teto stranky uz vlastnim a to cerny s bilym napisem,ktery se po par noseni zacal odlupovat.Material se mi take moc nelibi videla jsem i lepsi.Vzory maji pekne ,ale radeji asi zkusim jinou stranku s vaky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něm nápis nemám tak nevím. Ale i po vyprání jsou furt stejný :)

      Vymazat
  8. Hezky napsané, pěkné vaky.:-)
    www.knizni-koutek-podivinky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. na vaky jsem se také dívala ale já mám ráda ty s galaxií a v tu dobu tam žádný neměli takže jsem to už neřešila moc krásné vaky :)

    OdpovědětVymazat