čtvrtek 9. července 2015

My Summer Must-Haves

Ahoj všichni tady Karolína!
Vítám vás u historicky prvního článku na tomto blogu. :) Připravila jsem si pro vás moje letní nezbytnosti. Nemám ráda uvítací články apod. proto zde máte rovnou normální článek :)
Bez dalšího "okecávání" jdeme na to! :)
 Jako první do mých letních nezbytností patří jednoznačně EOS. Je to skvělý, malý, přenosný balzám, nikde nepřekáží a dá se dát prakticky kamkoliv. Do tašky, psaníčka, kapsy. :) Používám ho celý rok protože mám celoročně popraskané rty... 
Seženete na různých českých/slovenských eshopech. Já ho mám z Ameriky od tety takže cenu nevím.

 Další nezbytností jsou samozřejmě brýle. Bez těch bych léto nedala. Popravdě, tyhle jsem si koupila minulý rok někdy na podzim a už vám nepovím kde. Každopádně jsou semišové a to se mi na nich líbí nejvíc. Spousta lidí si je vždy bere a diví se protože popravdě. To se jen tak nevidí. :)
Pak tu máme hřeben. Ano. Myslím že ten potřebuje snad každá z nás. Kdyby jste se ptali kde jsem ho vzala (stránka/obchod) tak vám to nepovím. Zkuste pohledat někde na internetu, podle mě určitě najdete. Dala mi ho také teta z Ameriky. Je skvělý jak na mokré tak suché vlasy. Dřív jsem milovala tangle teezer ale od té doby co mám tento jsem tangle teezer nechala své mamce ;)
 Tak. Tohle je trochu neobvyklé a asi si říkáte co to je. Jsou to pudry na vlasy. Ano vážně. Podle mě to je skvělé. Hlavně ta růžová s modrou na mých vlasech vypadají skvěle. :) Kde se koupí nevím. Dostala jsem to k svátku (který mám sice 14.7 ale neřešme to).
 Pak tady mám odličovací mléko. Ne nenosím v kabelce celou láhev ale mám malý kelímek v kterém to mám nalité a beru ho hlavně do školy protože přes léto se moc nemaluji. Tohle odličovací mléko je skvělé. Má krásnou vůni, je příjemné a je skvělé pro citlivé pokožky jako mám např. já...Třeba micelárka od Garnieru mě nehorázně štípe (ano vím že to je normální ale až takovým způsobem že mám vyrážky ;) ) Já ji kupovala v Tetě v akci za nějakých 98 Kč minulý rok. 
 Aby to nebyli samé věci mám zde boty. Ano asi si říkáte boty? Jako fakt? Ale ano jako fakt. ;) Tyhle boty mám už necelé dva roky. Jsou to prostě moje nejmilovanější a až mi budou malé asi je opláču. Je asi poznat že jsou starší protože jsou hodně ošoupané... Ale co. Hodí se mi prakticky ke všemu a já si je nemůžu vynachválit. Converse mám značku jako takovou hodně ráda. A pokud se vám velikost zdá velká. Jsou to 42 a ano. Věřte mi není sranda mít ve třinácti letech vel. bot 42-43. 
A jako úplně poslední zde mám takový svetřík...Každý tomu říká jinak. :) Naše známé prodávali svoje staré oblečení tak jsme se zajeli kouknout a musím přiznat že je úžasný. Zařadila jsem ho do letních nezbytností protože bude úžasný k večernímu grilování místo mikiny. Navíc je neuvěřitelně příjemný. Líbí se mi jeho volánkový střih a vybledlá kaštanová barva. Je také zajímavý v tom že vepředu je dlouhý a vzadu je střižený krátce. :) 


No a to by bylo pro dnešní den všechno. Doufám že se vám článek aspoň trochu líbil a zanecháte nějaké komentáře. Krásný den. 
     Karolína





21 komentářů:

  1. Vitaj v blogerstve :) a tiež mám eos vždy so sebou, inak dobrý článok

    http://natalie-catchthemoment.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Eos je nezbytnost snad každého! Pudry na vlasy má teď Dermacol, ale moc chvály jsem na něj neslyšela.. A ten svetřík je moc pěkný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja zdravím!
    Poznám začiatky, a preto vás rada podporím, my samy by sme potrebovali podporu, keďže aj my patríme k blogspotovým nováčikom. :D
    Cením fotky, sú naozaj pekne pofotené a článok je praktický. Eos si zamýšľam kúpiť, ale asi až v zimných mesiacoch keď na tom budú moje pery najhoršie.
    Mimochodom, tie Conversy sú bohovské! Ja sama mám doma sedem párov a zbožňujem ich, nič iné nenosím. :3
    Pekný úvodný článok, dobrý začiatok, človek by ani nepovedal, že máte 13 rokov. :) Len tak ďalej!
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za takový milý komentář! :O
      Conversky jsou nejlepší ♥
      EOS doporučuji sweet mint, watermeloon nebo summer fruit :)

      Vymazat
  4. páni super článek:) EOS mám taky a je uplně super :3
    Jinak kde si koupila ty Converse? :O Jsou boží:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) Před dvěma lety v Aficentrum Pardubice. Byli v akci asi za 800. :)

      Vymazat
  5. o tom eosu vsichni mluvi, budu ho muset vyzkouset :) a ty boticky jsou naprosto bozi! treba z nich uz nevyrostes a budes je moct nosit az do rozpadnuti :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem se ještě nikdy nedostala k tomu, abych eos vyzkoušela, tak snad jednou :)) Neukážeš potom někdy ty barevné pudry na fotce? :)

    OdpovědětVymazat
  8. super článek :) strašně se mi líbí ty Conversky!:)
    byla bych ráda, kdyby jsi se podívala na můj blog a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :)
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. hezký článek, boty jsou super :) já v poslední době nosím nejraději plátěné boty, ale rychle se ničí a vždy se s nimi hrozně těžce loučím, protože si je vždycky ještě většinou sama maluju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě chápu. Plátěný jsou super. Ale tohle je prostě kůže no:)

      Vymazat
  10. Nad tím Eosem furt přemýšlím :D pěkné věci. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný článek.
    Moc se mi líbí ty brýle a hlavně ten pudr na vlasy. Myslím si, že máme obě stejný vkus, protože mě se taky moc líbí růžová s modrou. Bohužel jsem si pudr na vlasy ještě nekoupila, ale určitě musím.
    :-).
    /http://zivotscarly.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je zkus :) Já mám i křídy,jsou možná trochu lepší :)
      Děkuji za komentář :3

      Vymazat